sâmbătă, 1 iunie 2013

Femei.


Povestile mele au ca subiect principal soacra. Am spus deja asta si am precizat ca scriu despre soacre pentru ca am vazut multe nebune si eu nu imi doresc sa intru in acest club. Cand scriu, o fac in primul rand pentru mine. De asta mi-a si luat atat de mult timp sa postez online povestile scrise. Sunt povesti pe care le adunasem pentru mine, de aducere aminte a lucrurilor pe care le-am trait sau am fost martora la ele.

Inca ceva: nu vor fi doar povesti despre soacre. Vor fi si povesti despre nurori, despre fiice, despre nepoate. Sunt povesti despre femei, in general. Eu cred ca o mama da nastere unui copil si are cel mai important rol in educatia sa. Tatal modeleaza ceea ce mama "pune" in acel copil iar impreuna, o mama si un tata, dau nastere omului de mai tarziu.

Surprinzator pentru unii, povestile mele sunt despre femei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu