duminică, 12 mai 2013

Ochii si lacrimile femeilor

Azi am gasit o povestioara frumoasa despre femei. Nu imi apartine, nu cunosc cine este autorul dar ii multumesc pentru gandurile frumoase (povestea este partajata mult pe retelele de socializare).

Un băieţel a întrebat-o pe mama lui :
-De ce plângi ?
-Pentru că sunt femeie; i-a răspuns ea.
- Nu înţeleg ,a spus el.
Mama lui l-a îmbrăţişat şi i-a spus :
-Şi nu vei înţelege niciodată.

Mai târziu băiatul l-a întrebat pe tatăl său :
-De ce plânge mama fără motiv ?
- Toate femeile plâng fără motiv – a fost tot ce i-a putut spune tatăl său.

Băieţelul a crescut şi a devenit un bărbat, dar încă se întreba de ce plâng femeile.
Până l-a urmă acesta l-a întrebat pe Dumnezeu:
-Dumnezeu,de ce plâmg femeile aşa uşor ?

Dumnezeu a spus:
“Când am creat femeia trebuia să o fac să fie specială
I-am făcut umeri suficient de puternici să ducă greutatea lumii.
I-am dat putere interioară să îndure naşterea şi respingerile care de cele mai multe ori vin de la copiii săi.
I-am dat tărie care îi permite să meargă mai departe când toată lumea renunţă,să aibă grijă de familia ei la greu fără să se plângă.
I-am dat sensibilitatea să îşi iubească copii în orice circumstanţe , chiar şi când copii ei o rănesc.
I-am dat putere să îl accepte pe soţul ei cu toate greşelile pe care le face.
I-am dat înţelepciune să ştie că un bun soţ nu îşi răneşte niciodată soţia , dar uneori îi testează rezistenţa şi hotarîrea de a rămâne alături de el în toate momentele grele.
Şi în final, i-am dat o lacrimă. O foloseşte mereu când are nevoie.

Vezi fiule, a spus Dumnezeu, frumuseţea unei femei nu stă în hainele pe care le poartă, chipul şi felul în care îşi coafează părul. Frumuseţea unei femei trebuie citită în ochii ei, pentru că aceea e intrarea spre inima sa – locul unde se aşează iubirea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu